Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rada Rodziców

Skład prezydium Rady Rodziców w roku szkolnym 2022/2023

Przewodnicząca - pani Magdalena
Wiceprzewodnicząca - pani Joanna
Skarbnik - pani Ewelina
Sekretarz - pani Marta

Rada Rodziców uchwaliła minimalną kwotę stawki na fundusz Rady Rodziców w wysokości 250 zł rocznie. Kwota ta będzie wpłacana w dwóch równych ratach tzn :

  • pierwsza rata (125 zł) do końca października 2022 r;
  • druga rata (125 zł) do końca stycznia 2023r.

Decyzją Rady Rodziców wszystkie dzieci w przedszkolu płacą 100% stawki na fundusz.

W przypadku trudnej sytuacji finansowej rodziny istnieje możliwość wystąpienia do Rady Rodziców z wnioskiem o obniżenie składki.

Rodzice, którzy nie uregulują wpłat na w/w fundusz będą zobowiązani do pokrycia kosztów m.in. za:

  • upominek z okazji: Pasowania na Przedszkolaka/ Mikołajek/ Dnia Dziecko/itd.;
  • udział w koncertach i teatrzykach;
  • udział w Pikniku Rodzinnym.

NUMER KONTA RADY RODZICÓW:   46 1050 1461 1000 0097 6509 1724

W tytule przelewu wpisujemy: Imię i Nazwisko dziecka oraz nazwę grupy do której uczęszcza!

CELEM RADY RODZICÓW JEST:

Reprezentowanie ogółu rodziców przedszkola oraz podejmowanie działań zmierzających do doskonalenia statutowej działalności przedszkola w tym zakresie spraw.

Działanie na rzecz opiekuńczej funkcji przedszkola.

ZADANIA RADY RODZICÓW:

1. Współdziałanie z przedszkolem w celu jednolitego oddziaływania na dzieci poprzez rodzinę i przedszkole w procesie opiekuńczym, wychowawczym i dydaktycznym.

2. Uczestniczenie w życiu przedszkola przyczyniające się do ciągłego podnoszenia poziomu pracy przedszkola i zaspokajania potrzeb dzieci.

3. Prezentowanie wobec dyrektora i rady pedagogicznej opinii rodziców we wszystkich istotnych sprawach dotyczących działalności przedszkola.

4. Przekazywanie rodzicom dzieci uczęszczających do przedszkola informacji o udzielanej pomocy na rzecz przedszkola i działalności finansowej Rady Rodziców